Rugaciune pentru preoti

Azi 13, la liturghie, am avut un gând pe care după ce s-a terminat liturghie l-am uitat. Regretam ca nu pot avea un creion la Sf. Litughie sa-l notez.

In ziua de 14 03, când am ajuns la rugăciunea pentru cei vii, dintr-o dată mi-a venit gândul şi cu aceeaşi formulare pe care am recunoscut-o perfect.

Eu la fiecare Sfântă Liturghie mă rog pentru preoţii căzuţi, ieşiţi din biserici, sau trăind în păcat, dar formula de data aceasta mi-a apărut aşa: "Adă-ne, Doamne, înapoi, preoţii pe care i-am pierdut.”

Mi-am dat seama că formula de o mare intimidate de limbaj , dar veritabil limbaj al copilului către tatăl său, cuprinde toate cele trei categorii ale vechii rugăciuni şi chiar mai multe altele, chiar toate categoriile posibile (inclusive şi preoţii morţi care trebuie înlocuiţii prin noi vocaţii).

13/14 03 81